Pagini

21 septembrie 2013

Pacea din mine...

 



           E pace in sufletul meu si ma acopera...
... cu caldura moale si blanda
... cu lumina difuza si mereu cautata
... cu mirosul copt al roadelor Pamantului.


           E Toamna, si ma intreb:
 ~ De ce primavara nu e pace?
 ~ De ce vara e remiza?
 
           Imi pare cateodata ca am pierdut pacea din mine si o caut, o caut... desi e mereu in sufletul meu, continuu s-o caut.
           Pacea mea...
           Primavara, nu am timp de ea, e prea multa viata.
           Vara, nu-mi pasa, e prea multa liniste. 
           Toamna, o regasesc acolo, in sufletul meu...
            Pacea din mine nu pleaca niciodata.

           Toamna este pacea mea...
 




~ ~ ~ 

There is no way to peace. Peace is the way.” 
 Mahatma Gandhi


 ~ ~ ~

Pacea mea v-o dau voua!
ankladyl 


21 septembrie - Ziua internationala a Pacii
22 septembrie - Echinoctiul de Toamna