Pagini

10 martie 2012

Muzica - medicament


Am repetat obsesiv, de nenumarate ori, ca nu as putea trai fara muzica. Dar oare poate cineva?... Am intalnit persoane declarand ca nu iubesc muzica... Cum traiesc? Traiesc in  adevar? Si daca muzica este medicament, inseamna ca acele persoane nu se vor vindeca niciodata?...

Incearca odata cu mine: imagineaza-ti ca plutesti pe o apa limpede precum cristalul pur, inchide ochii si lasa acordurile sa-ti patrunda simturile cele mai adanci si mai ascunse, nedescoperite nici de insasi ratiunea-ti proprie... Izvodeste-ti singurl versurile... Si sa ne vindecam de orice morb!
Arunc manusa si iti ofer sansa revansei, cu reply-urile tale, pe masura "sabiei" mele.
Si te mai rog sa-mi spui, dupa parerea ta, ce culoare are muzica?
Inspiratie!



















"Daca nu am fi avut suflet, ni l-ar fi creat muzica."
 (E. Cioran)
           

             Cele bune!
ankladyl