Pagini

10 iulie 2012

Noi...


"A fost atata chiu si cant
Cum nu s-a pomenit cuvant!
Si soarele mirat sta-n loc
Ca l-a ajuns si-acest noroc,
Sa vada el atata joc
P-acest pamant!"


<><> <><> <><> <><> <><> <><> <><>


           10 iulie 1999, o zi ca oricare alta... 
           Ziua in care Gratia Divina s-a coborat asupra noastra, ne-a imbratisat si ne-a unit sufletele pentru eternitate... 
           EU impreuna cu EL, AMANDOI, am format un intreg si de atunci viata noastra se consuma intr-un singur destin... - drumul vietii are aceleasi meandre, Luna si Soarele apun si rasar la fel pentru DOI... - mana in mana, trup langa trup, suflet in suflet, intr-o contopire perfecta.
            Binecuvantata zi! 
            Binecuvantat lacas!
            Binecuvantati noi!
            Multumim pentru ziua ce va ramane vesnic SACRA, zi in care comuniunea dintre doua suflete, pana atunci solitare, a fost pecetluita... am plecat la drum profani, poate tematori dar nu lasi iar taina cununiei ne-a purificat.
            Multumim pentru viata pe care ne-am ales-o sau ne-a fost daruita... am acceptat-o fara fronda si cu incredere.
            Multumim pentru ca, acum 13 ani, am devenit UNUL... inimile noastre bat intr-un singur ritm, cu respiratie sincrona si ochi in ochi, mana in mana si spirit langa spirit. 
            De atunci, mergem impreuna mai departe, doi in unul, mai puternici, mai increzatori, mai indragostiti. Nu mai exista eu ci doar NOI si raporturile nu mai sunt la doi ci doar la unu.
            Timpul (prieten si nu dusman) ne leaga mai strans cu fiecare secunda de nisip din clepsidra, ce se scurge intr-un sens ireversibil dar mai ales irecuperabil... Puterea ne este data de aceasta trecere temporala; radacinile se afunda si se intaresc, extragand cat mai multa seva, hranind iubirea... 
            Privesc peste timp... suntem tot noi de atunci si dintotdeauna... tot copii, tot indragostiti... simtim la fel, frematam cu aceeasi ardoare, dar cu mult mai maturi si mai constienti de binecuvantarea primita din cer si pe pamant... ne hranim zilnic cu iubire reciproca, cu grija pentru celalat, cu daruire totala si cu DOR permanent.
            Binecuvantati...
            Multumim...
            Noi...

ankladyl