Pagini

24 decembrie 2012

Craciun de poveste!

 
Sa credem in magia sarbatorilor albe...
Sa credem in bucuria copilului din noi...
Sa credem in miracole...
 

       "Minunate nopti ale Craciunului, colindelor si datinilor stramosesti, sa va gaseasca la ceas de bucurie, alaturi de oaspetii cei dragi! Va doresc tot binele, gandurile bune si curate sa va insoteasca pretutindeni, fericirea si succesul sa va fie mereu alaturi...

De sfintele sarbatori, va doresc sa aveti parte de tot ce ati avut si mai vreti, de tot ce nu aveti si va doriti, de tot ce va lipseste si nu stiti...

Sarbatorile de iarna sa va aduca liniste, pace, bucurie si multa dragoste...

L-am vazut urcand pe cos, cu sacutul lui de Mos si in saca avea de toate: bani, noroc si sanatate. Sigur vine si la voi, fiindca e trimis de noi...

Fie ca nasterea domnului sa va lumineze sufletele si casa, sa aveti parte de sanatate, belsug si fericire...

Reteta de Craciun: 
Se ia binecuvantare,
Se adauga un strop de soare
Si o pulbere de stele, 
Se amesteca-ntre ele.
Se mai pune bunatate
Si iertare de pacate
Iar iubire, cat cuprinde!
Si de la Iisus Hristos
S-aveti un Craciun frumos!

Exista oameni care ne fac viata o sarbatoare si sarbatori care ne aduc aminte de OAMENI minunati..."

*
 
      
           Tuturor acelora care, din sufletelele voastre calde, mi-ati trimis aceste crampeie de prietenie, iubire, franturi de colinde ingeresti si urari voioase, va doresc sa vi se intoarca inzecit, sa va aduca atingere divina si va ofer si eu toate gandurile mele bune impreuna cu cate o bataie a inimii mele.
            
           Va multumesc voua, fiinte dragi, pentru ca existati in viata mea, deloc intamplator, dar absolut complementar si pentru ca, prin voi, sunt ceea ce sunt si ma bucur sa va am alaturi.
          Va doresc tot binele din lume si un 
Craciun de poveste!
 
              
            Cu dragoste,
ankladyl