Pagini

1 decembrie 2012

Romania mea este...



... dragostea mamei mele si dorinta vietii... botezul meu

... primul meu sunet romanesc rostit cu insemnatate... prima mea litera rotund creionata

... primii pasi pe pamant romanesc

... bunicii, parintii, fratele... familia mea romana

... desenele mele pe asfalt romanesc

... scoala mea... dascalii mei... colegii mei... recreatiile... practica de vara... vacantele... romanesti

... istoria tarisoarei mele descoperita in afara manualelor scolare

... prima mea dragoste ... si ultima

... examenele vietii... formarea mea

... operele dragilor nostri artisti romani (Eminescu, Creanga, Enescu, Brancusi, Grigorescu etc)

... DORul de Tara Romaneasca si biletul meu de intoarcere acasa, din indepartate si straine locuri

... domnitorii mei valahi (Decebal, Stefan, Vlad, Mihai, Mircea, Regele Carol I, Regina Maria, ASR Mihai I)

... Sfintii Parinti (Pr. Arsenie Boca, Pr. Ilie Cleopa)

... taranii mei romani si dragostea lor de glie

... portul popular... doina... fluierul

... Dunarea mea albastra, frumos curgatoare si Delta mea darnica si primitoare

... Marea mea Neagra si nisipul moale, fierbinte

... Carpatii mei... priviti de sus, par imbracati in haine de catifea

... cerul meu, atat de albastru si senin...  iarba mea, atat de verde si matasoasa

... soarele meu, ce imi patrunde in fiecare dimineata printre gene, la trezire

... Luna mea, ce-mi lumineaza si-mi vegheaza somnul

... albastrul, galbenul si rosul din drapelul meu national

... poporul meu

... comoara mea
 
... aici si mereu

... destinatia mea

... casa mea

... viata mea

... inima mea

... eu.


La multi ani, Romania mea! La multi ani, romanii mei!

ankladyl, romanca