Pagini

12 aprilie 2012

Sunt...

   

         
           M-am trezit, in aceasta dimineata, gandindu-ma la existenta mea... la fiinta organica si spirituala din mine si m-am decoperit astfel:
 - sunt zbatere
 - sunt petala
 - sunt vers
 - sunt acord
 - sunt intrebare
 - sunt din
 - sunt pentru
 - sunt plutire
 - sunt culoare 
 - sunt vis
 - sunt miresma
 - sunt imagine
 - sunt aici
 - sunt lacrima
 - sunt cuiva   
 - sunt raspuns
 - sunt joc
 - sunt mirare
 - sunt freamat
 - sunt zambet
 - sunt suflare
 - sunt speranta 
 - sunt acum
 - sunt simtire
 - sunt dezmierdare
 - sunt zbor
 - sunt intamplare
 - sunt iubire
 - sunt ceva
 - sunt din toate cate putin
 - sunt... am fost... voi fi...
                                                 
 ... EU. 


"Jumatate din fiinta ta se datoreaza mamei tale si jumatate din fiinta ta se datoreaza tatalui tau. Tu esti aici datorita lor. Daca ei nu ar fi fost aici, tu nu ai fi fost aici.
Tot ce ti se intampla tie este, intr-un fel, datorita lor…. Fiecare trebuie sa devina constient de acest lucru….
Deci, indiferent de ceea ce au facut ei, trebuie sa simti recunostinta. Si indiferent de ce se intampla cu tine si de ce se va intampla cu tine, ei raman radacinile tale. Ei raman fundatia ta – deci, nu uita fundatia. Asta este tot.”
                                                                                                 (Osho)


<>><<>><<>

  • Multumesc in fiecare zi pentru ca sunt si pentru ceea ce sunt.
  •  
  • Multumesc diminetii pentru rasarit si cer senin ca ochii mamei.
  •  
  •  Multumesc Soarelui pentru lumina si tumultul vietii.
  •  
  • Multumesc inserarii pentru linistea si caldura caminului.
  •  
  • Multumesc noptii pentru luna, stele si visare.
  •  
  • Multumesc pentru tot ce am si ma are.

Multumesc.


Love... Peace... Faith 
ankladyl