Pagini

16 aprilie 2012

Reaprindeti candela



Reaprindeti candela in cascioara
Langa busuiocul cel mereu
Degerat la maini si la picioare
Se intoarce acasa Dumnezeu

Doamne cel din slavile crestine
Ce pacate oare ai savirsit?
Ca Te-au dus acolo si pe Tine

In Siberii fara de sfarsit
 

 Toate le ierti, Doamne de sus
Cu blandete mareata
Chiar si pe cei care Te-au dus
In Siberii de gheata

Frigul ninge si pustiul ploua
Degerata imi este inima
Doamne bine nu ne-a fost nici noua
Fara sfatul si lumina Ta

Doamne intra si-n a mea chilie
Si-amandoi raniti si inghetati
Sa ne incalzim cu bucurie
Unul langa altul ca doi frati

(Gr. Vieru)



E vremea sfintei sarbatori...
... e vremea meditatiei si spovedaniei, a pocaintei si iertarii, a impartasirii iubirii fata de semeni.

Dupa slujba si sfintitul bucatelor,

intorcandu-ne spre case in zori de Sfanta zi de Pasti,
sa ne intalnim pe drum cu oameni cunoscuti sau necunoscuti,
purtand lumina in caus 
- purtand bucuria pe chipuri si purtand speranta in suflete-
  si sa strigam din toata inima  
(precum ingerul a strigat catre Maica):
Hristos a inviat! 
ca si cum ne-am nascut inca o data prin EL.

Pastile, sarbatoarea mea de suflet... 
Este cel mai frumos moment spiritual al anului, in care tuturor ni se citeste credinta mutuala in priviri... Este o traire pe care am  simtit-o intotdeauna alaturi de familia mea, niciodata altundeva decat ACASA... in biserica de langa casa unde am copilarit si la masa parinteasca unde, pe nesimtite, am crescut.




Adevarat a inviat! 


"Ingerul a strigat celei pline de dar:
"Curata Fecioara, bucura-te!
Si iarasi zic, bucura-te!
Ca Fiul tau a inviat a treia zi din groapa."
Lumineaza-te, lumineaza-te, noule Ierusalime
Ca Slava Domnului peste tine a rasarit!
Salta acum si te bucura Sioane,
Iara tu, curata Nascatoare de Dumnezeu
Veseleste-te intru Invierea Celui nascut al tau."



 Love... Peace... Faith
ankladyl