Pagini

30 aprilie 2012

Sunt cuib cu dragoste

            
              Pragmatic, in urma unei explorari in Eul fizic, am descoperit interiorul meu vital.

             A fost o incursiune necunoscuta, dar totusi familiara, prin varii simtiri...
- cand placerea se inalta si spiritul se departeaza,
- cand o fiinta legata prin tine traiste si se nutreste din tine,
- cand precis ca un ceasornic elvetian, lunar, se regenereaza precum pasarea Phoenix.

             Eul meu vital, launtric, adapostit si constient pazit precum cea mai mare comoara, mi s-a deschis privirii.

            Ochiul curios a patruns incet si avid de cunoastere, si-a marit pupila si mi-a expus timid imagini splendide: totul este alb, atat de rotund si de perfect, iar in profunzime este atat de pufos ca un abur cald, incat descult iti vine sa pasesti, dar mai cu seama cu teama sa nu atingi, sa nu strivesti, sa nu simta ca te bucuri de primire si astfel sa tresara si sa respinga. Dar cu rabdare, s-a deschis precum o floare de lotus si s-a lasat mangaiat de priviri si lumina.

             Conexiunea dintre salasul cald si spiritul constient nu s-a intrerupt nicio secunda, si totul a fost in deplin acord si aromie, pentru ochiul explorator.

             Astept cu nerabdare o noua fiinta, ce stiu ca va voi sa se formeze in cuibul meu, sa creasca si sa traiasca, sa reziste oricarei furtuni, si sa supravietuiasca cu dorinta crancena. Vazand cum sunt permanent pregatita si cum mi-am asternut pajistea pufoasa, calda si dornica de imbratisat, sunt convinsa ca nu-si va amana prea mult sosirea.

             Te astept acasa, Sufletel de Ingeras!


ankladyl